…een samenwerking om op te vertrouwen

Vraag & Antwoord

De samenwerking met Albert Heijn

Zoals je wellicht al weet, is Holland Food Service een samenwerking aangegaan met Albert Heijn. Binnenkort vind jij in ons brede assortiment ook een selectie van prijsfavorieten en eigenmerkproducten van AH. Dit natuurlijk in combinatie met de kwaliteit en betrouwbaarheid die jij van Albert Heijn en Holland Food Service mag verwachten.

Wat houdt de samenwerking tussen Holland Food Service en Albert Heijn in?

Dankzij de samenwerking tussen Albert Heijn en Holland Food Service kunnen wij ons assortiment in Smaakvol uitbreiden met bijvoorbeeld de prijsfavorieten van de Albert Heijn. Hierdoor breiden wij het assortiment aan A-, B- en C-merken verder uit.

Wat zijn de voordelen van deze samenwerking/wat houdt het in?

Naast dat het assortiment wordt uitgebreid met onder andere prijsfavorieten, gaan wij als Holland Food Service, ook andere producten die we al in ons assortiment hadden, vanaf nu inkopen bij Albert Heijn. Voorheen hadden we hier diverse leveranciers voor. Het voordeel hiervan is dat we de betrouwbaarheid van levering verhogen door meerdere producten bij één toeleverancier te bestellen. Al helemaal bij een betrouwbare partner zoals Albert Heijn.

Verandert er iets tijdens het bestellen op Smaakvol?

Er verandert niks in de bestelwijze zoals je deze kent op Smaakvol. Dankzij de samenwerking tussen Albert Heijn en Holland Food Service, breiden we ons assortiment op Smaakvol verder uit met bijvoorbeeld de prijsfavorieten van de Albert Heijn. Het proces van bestellen blijft voor jou hetzelfde.

Kunnen we gebruik maken van bonuskaart, bonusacties en folderacties?

Nee, de bonuskaart en folderacties zijn niet van toepassing in Smaakvol. Dit heeft er mee te maken dat Albert Heijn deze acties specifiek voor hun eigen supermarkten en webshop inzet. Een samenwerking zoals deze met Holland Food Service valt daar buiten. Holland Food Service is namelijk geen onderdeel van Albert Heijn, Albert Heijn is simpelweg een toeleverancier. Ook spaaracties, persoonlijke bonusbox en spaar-/koopzegels zijn om deze reden niet via Smaakvol te verkrijgen.

Ik heb een product van Albert Heijn ontvangen terwijl ik dit product van een ander merk heb besteld, hoe kan dat?

Van een aantal producten hebben we nog voorraad staan in ons magazijn, dit moet natuurlijk eerst op. Heb jij een product besteld dat vervangen wordt door een Albert Heijn product en is onze voorraad hiervan eerder op dan 10 juli? Dan worden deze automatisch vervangen met het Albert Heijn alternatief. Indien van toepassing, wordt het verschil tussen deze producten uiteraard verrekend in jouw voordeel.

Later in het jaar worden er meer Albert Heijn producten aan het assortiment toegevoegd, ook bij deze overgang hebben we te maken met deze omschakelingsperiode.

Bij wie kunnen we terecht met vragen of problemen?

Voor vragen of problemen kun je gewoon terecht bij de klantenservice van Holland Food service. Of neem via je leidinggevende contact op met jullie accountmanager. Dit blijft hetzelfde zoals je gewend bent.

Ik mis producten in het assortiment, wat nu?

We doen ons best om ons assortiment op Smaakvol zo goed mogelijk te laten aansluiten op jullie behoeften. Helaas kunnen we niet het gehele assortiment uit de supermarkt opnemen in Smaakvol. Dit heeft ermee te maken dat onze logistieke processen anders zijn dan bij supermarkten zoals de Albert Heijn. Wel kun je via de reguliere weg een product aanvragen.

Wat gebeurt er als ik producten in mijn favorietenlijsten heb staan die omgezet worden naar Albert Heijn producten?

Deze worden automatisch aangepast naar het Albert Heijn alternatief.

Heb je nog vragen? 

Neem dan contact op met de klantenservice.